بهترین آسانسور ساختمان کدام است

بهترین آسانسور ساختمان

تولید گاورنر | تولید قلاب سربکسل | پرشیا لیفت : بهترین آسانسور ساختمان کدام است،آسانسور ابزاری است که از آن برای تسهیل بخشیدن به رفت و آمد در درون ساختمان های مسکونی و ادارای برای ترابری میان طبقات متنوع یک ساختمان به کار برده می شود.‌ این وسیله در اقسام طرح ها، نرخ ها و ابعاد متمایز به فروش می رسد. از این ابزار می توان برای حمل و نقل افراد ، لوازم سنگین و یا کالا ها استفاده کرد که خود این گونه از بالابر ها به دو دسته نفر بر و باری تسهیم می شوند.‌

یکی از مسائل و مشکلات اصلی در آپارتمان های قدیمی چند طبقه جهت بکارگیری یا فروش آنها، مسئله مربوط به آسانسور می باشد. برای پی ریزی ویلا ها و یا آپارتمان های زیبا با طبقات کم ، یک بالابر زیبا و مطمئن می تواند عنصری موثر در پروژه های ساختمانی به حساب آید. صنایع بالابر برای برطرف کردن این ضرورت ، طرح ریزی و تولید بالابر های هیدرولیکی و خانگی را مد نظر قرار داده است.

ویژگی های بهترین آسانسور ساختمان

به کارگیری از کمترین محوطه ، امنیت بالا، مصرف برق اندک، سر و صدای خیلی کم، پی ریزی شیک و خوش منظر محوطه این وسیله برای نمای داخلی آپارتمان من جمله خصوصیات این وسیله می باشد. بالابر خانگی مطابق سامانه هیدرولیک پی ریزی شده است و پروسه ای که برای نصب و راه اندازی این نوع از ابزار ها به کار برده می شود کاملا شبیه به بالابر های هیدرولیکی است. اساسا این بالابر های خانگی برای پیرامونی مطلوب است که محیط آنها برای راه اندازی بالابر های کششی بسیار محدود می باشد.

نصب و راه اندازی مطلوب ترین بالابر ساختمانی احتیاج به پیمودن پروسه پی ریزی حساس و دشواری دارد که اگر این پروسه به صورت صحیحی صورت نگیرد صاحب کار از خروجی مطلوبی بهره مند نخواهد شد.

لطفا مطالعه کنید
معرفی انواع درب آسانسور

انواع آسانسور مسکونی مورد استفاده در ساختمان ها

انواع آسانسور مسکونی که در آپارتمان ها به کار برده می شوند معمولا از ۳ گروه تشکیل شده اند:

•آسانسور مسافر بر
•آسانسور که خود به دو دسته ویلچر بر عمودی ، ویلچر بر روی پله ها
•آسانسور باری کوچک

همواره بالابر هایی که برای آپارتمان های مسکونی به کاربرده، راه اندازی و نصب می شوند از حداقل سایز و ابعاد نسبت به سایر بالابر ها من جمله تجاری و صنعتی بهره مند می باشند. بالابر های مسافر بر جز بالابر های خانگی به حساب می آیند که برای حمل و نقل ساکنین آپارتمان در طبقه های متنوع به کار برده می شود، این مدل را می توان در اپارتمان های مسکونی هم در بیرون و هم داخل ساختمان به شکل الکتریکی، کابلی، شیشه ای و یا هیدرولیکی راه اندازی کرد.

بالا برنده ها اکثرا برای آن گروه از اشخاص مناسب است که مشکل راه رفتن بر روی پله ها را دارند.
در پایان بالابر های باری کوچک که به وسیله آنها به آسانی اجسام و افراد را از طبقه ای به طبقه دیگر می توان حمل و نقل کرد این وسیله را اکثرا در پیرامون دیوار راه اندازی می کنند.

تعیین سرعت مطلوب بالابر

برای مشخص کردن سرعت مطلوب آسانسور بایستی به شمار طبقه های آپارتمان و در حقیقت به شمار توقف این وسیله توجه کرد. به عنوان مثال آپارتمانی ۴ طبقه، یک بالابر ۴ توقف به حساب می آید. در این صورت با ملاحظه به تعداد طبقات آپارتمان های اداری، مسکونی یا تجاری بایستی استاندارد هایی مطابق بخشنامه های نظام استاندارد بالابر کشور مدنظر قرار گیرند.

لطفا مطالعه کنید
نصب و راه اندازی آسانسور چگونه است

محوطه لازم برای نصب سامانه آسانسور مسکونی

ایجاد محوطه ای کافی برای نصب و راه اندازی بهترین آسانسور ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در مجموع می توان محوطه لازم برای نصب و راه اندازی سامانه این گونه وسیله برای ساختمان های مسکونی را به ۳ گروه تسهیم بندی کرد:

•محوطه لازم برای موتور خانه بالابر

•محوطه لازم در مکان افقی که مشخص کننده عرض عمق چاه می باشد.

•محوطه لازم در مکان عمودی که معمولا از کفه تا سقف چاه را پوشش دهد.

عمده ترین قطعاتی که در کلیه بالابر ها موجود است عبارتند از: اتاقک، موتور، ریل و تابلو فرمان که دقت به سطح کیفی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این ابزار در محوطه میان راه پله ها ایجاد می شوند و پی ریزی، راه اندازی و نصب آنها خیلی مسئله مهمی می باشد و بایستی به وسیله موسسه هایی اجرا شود که دارای جواز موثق برای انجام کار باشند.

بالابر ها اقسام متنوعی دارند و مطابق استفاده ای که دارند در فرم ظاهری و سایز های متنوعی پی ریزی و تولید می شوند. ولی در داشتن اتاقک ، حرکت عمودی و ایستادن در بخش های متنوع با یکدیگر یکسان می باشند. سرویس و تعمیر دوره ای این ابزار من جمله احتیاجات ضروری برای هر بالابر در آپارتمان می باشد تا همانند یک مولفه بازدارنده، از نواقص آن پیشگیری کرده و ماندگاری آن را افزایش داد.

نکات عمده هنگام خرید بهترین آسانسور ساختمان

از نکات مهم هنگام خرید آسانسور که باید به آن توجه کرد این است که حتما وضعیت آپارتمانی که می خواهید برای آن بالابر تهیه کنید را مدنظر قرار دهید. بدین مفهوم که گنجایش مورد نظر برای این وسیله، ارتفاع، تعداد ساکنین و تجزیه تحلیل رفت و آمد آپارتمان مطابق کاربری آن را به صورت صحیحی ارزیابی کنید. چرا که فقدان دقت و توجه به این مسئله می تواند سبب عدم هماهنگی بالابر تهیه شده به آپارتمان شود. در این صورت در مرحله نخست بایستی ارزیابی درستی از وضعیت داشته باشید.

لطفا مطالعه کنید
نحوه طراحی کابین آسانسور

از دیگر نکات عمده هنگام خرید آسانسور که معمولا اثر بخشی مستقیمی بر سطح کیفی و قابلیت آن دارد موسسه ای می باشد که برای خرید و راه اندازی این ابزار مدنظر قرار می دهید.

در تعیین و خرید این وسیله بایستی از کوچک ترین قطعه نظیر پیچ و مهره تا بزرگترین قطعه بکار رفته شده در آن همانند موتور، اتاقک، تابلو فرمان و… را از لحاظ اورجینال بودن، سطح کیفی، استاندارد و نرخ نهایی را مورد ارزیابی قرار دهید. چرا که کلیه این موارد در سطح کیفی و نرخ نهایی این محصول موثر می باشد.

فاکتور های مهم در انتخاب و تعیین نرخ نهایی

عواملی که نقش مهمی در تعیین و انتخاب آسانسور و همچنین تعیین نرخ نهایی دارند عبارتند از:

•نوع اتاقک بالابر( استیل، اتاقک بالابر ام دی اف، تمام استیل)
•میزان شتاب حرکت آن
•سایز چاه و چاهک بالابر
•امتداد خطسیر حرکت کلی بالابر در چاه این وسیله
•محل و اندازه موتورخانه این ابزار
•شمار ایستگاه ها، اندازه و محل درب طبقات
•گونه موتور و سیم بکسل این وسیله
•نوع درب به کاربرده شده( خودکار و نیمه خودکار)
•نوع ابزار آلات( ریل های راهنما ، هواکش، تابلو فرمان و…)
•و در پایان مارک لوازمی که انتخاب می کنید.

کارخانه پرشیا لیفت طراح و سازنده انواع قطعات مربوط به آسانسور می باشد و می توان قطعات متنوع این وسیله را با نرخ مقرون به صرفه ای تهیه کرد.

پیشنهاد ما به شما

بهترین برند آسانسور

بهترین برند آسانسور با 7 ویژگی کلیدی و مهم | شرکت پرشیا لیفت

برای انتخاب بهترین برند آسانسور، باید به چند ویژگی کلیدی، مهم و اساسی توجه کنید: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیر فروش