آسانسور هیدرولیک

 آسانسور هیدرولیک

قیمت شاسی موتور آسانسور | پاراشوت آسانسور | پرشیا لیفت : آسانسور هیدرولیک به علت دارا بودن ساز و کار هیدرولیکی در حرکت از ایمنی بسیار بالایی بهره مند است ، پی ریزی ساده این نوع آسانسور باعث افزایش بازدهی آن ها شده است.‌این نوع از بالابر ها از لحاظ هزینه خیلی مقرون به صرفه می باشند و محوطه کمی را تسخیر می کنند همچنین درصد خرابی و نقص قطعات آن خیلی کم است.‌ این وسیله برای دور کردن روغن به داخل سیلندر و پیستون، مکنده فشار روغن ، موتور و شیر صنعتی را به کار می برد.

انواع گوناگون آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک دارای انواع مختلفی است که شامل:

•دو نفره

برای حمل و نقل اشخاص ، البته با گنجایش فقط دو نفر برای مناطقی که پیرامون خیلی کمی دارد و ایمنی بالایی دارد.

•رستورانی

برای جابجایی بار و غذا در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد.

•مغازه

یکی از انواع آسانسور هیدرولیک می توان به آسانسور مغازه اشاره کرد. کارآمد ترین نوع بالابر در مغازه ها می باشد.

•خانگی

برای حمل و نقل اشخاص یا لوازم در بین طبقات ساختمان مناسب است.

•ویلچر بر

برای معلولین بسیار مناسب و کارآمد است برای حمل و نقل آسان و راحت در میان طبقات ساختمان.

•فروشگاهی

قابلیت راه انداری و نصب در کلیه فروشگاه ها برای حمل و نقل آسان کالا

•ساده

از دیگر انواع آسانسور هیدرولیک، ساده را می توان نام برد. قیمت مقرون به صرفه آن سبب شده که هواداران بسیاری داشته باشد.

•متحرک

بسیار کارآمد و کاربردی است و نرخ آن در قیاس با دیگر بالابر ها مقداری بیشتر است.

لطفا مطالعه کنید
دلایل نوسازی آسانسور ساختمان

محدودیت های آسانسور هیدرولیک

محدودیت های آسانسور هیدرولیک به دو گروه تقسیم می شوند که عبارتند از:

•محدودیت ارتفاع

به علت اینکه اقسام مختلف این نوع بالابر ، جک به کار می برند محدودیت در ارتفاع دارد. میزان این محدودیت در جک های مستقیم حدود ۲۲ متر و محدودیت اوج سودمند برای جک های بی واسطه حدود ۲۸ متر می باشد.

•محدودیت سرعت

از محدودیت های آسانسور هیدرولیک می توان به محدودیت سرعت اشاره کرد. بیشترین سرعت در این گونه بالابر ها ۱ متر می باشد و این در صورتی است که اخیرا شرکت های معتبری توانسته اند این سرعت را به ۲۴ متر بر ثانیه و یا ۱۷ متر بر ثانیه برسانند و به پیشرفت های قابل ملاحظه دست یابند.

امکان ساخت چاله بالابر برای نصب و راه اندازی جک مستقیم از زیر، که اگر این قابلیت مهیا نباشد شخص نصب کنند دستخوش دردسر و زحمت می شود.

و بایستی طی مرحله های پیچیده تر و مدید تری این بالابر را نصب و راه اندازی کند.

شیوه کار این دستگاه

شیوه کار آسانسور هیدرولیک بدین صورت است که هنگامی که موتور روشن شده و آغاز به گردش می کند مکنده هیدرولیک را به گردش در می آورد تا روغنی را که درون محفظه است را به طرف جک انتقال دهد به شیوه ای که بالابر به طرف بالا به حرکت در آید.

هنگامی که شیر برق روشن می شود روغن موجود داخل محفظه به داخل تانک خالی می شود و سیستم به طرف پایین به حرکت در می آید. در این نوع سیستم ها برای منعطف پذیری و نرمی بیشتر، شلنگ های شکل پذیر را بکار می برند.

لطفا مطالعه کنید
موتورخانه آسانسور چیست؟ و چه اجرایی از آسانسور در آن قرار دارد؟ | پرشیا لیفت

کاربرد های رایج این نوع آسانسور

همانگونه که مستحضرید آسانسور هیدرولیک برای نقل و انتقال بار ، لوازم و اشخاص در میان طبقات انواع ساختمان ها نظیر هتل ها، بیمارستان ها، آپارتمان ها، پارکینگ ها و مکان های عمومی به کار برده می شود. این سیستم ها معمولا به محوطه محدودی برای نصب احتیاج دارند و ژرفای چاله آن اندک است. این نوع بالابر ها معمولا در خیلی از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند برای مثال:

•به کارگیری در آپارتمان های مسکونی ۲ تا ۱۰۰ طبقه
•بیمارستان ها ومراکز درمانی
•پارکینگ های طبقاتی
•بکارگیری در مراکز تجاری و هتل ها

ویژگی های این نوع از بالابرها

همانگونه که می دانید آسانسور هیدرولیک دارای امتیازات فراوانی است. نخستین مزیت این نوع بالابر فقدان احتیاج به موتور خانه در پشت بام می باشد. این خصوصیت سبب می شود بتوان این گونه سیستم را در آپارتمان های قدیمی بدون بالابر به راحتی راه اندازی و نصب کرد. ساختار سبک، محوطه مورد نظر اندک و اتاقک های متعدد من جمله مزایای آسانسور هیدرولیک می باشد که سبب اولویت قرار دادن آن نسبت به سایر بالابر ها می شود.

از لحاظ مقدار استهلاک، صدمه و خرابی بایستی بیان کرد این نوع دستگاه از سطح کیفی بسیار بالایی بهره مند است و در قیاس دیگر بالابر ها خیلی کم استهلاک تر می باشد. این نوع آسانسور ها از ایمن ترین نوع بالابر های موجود می باشند که احتمال سقوط آن حدودا صفر درصد است. نیرو و توانایی بسیار برای حمل وزن های سنگین از جمله مزایای آسانسور هیدرولیک می باشد. در حقیقت بایستی بیان کرد این نوع سیستم در آغاز برای جابجایی بار های ثقیل در ارتفاعات کم طرح ریزی شده است.

لطفا مطالعه کنید
آسانسور چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟ | قیمت آسانسور خانگی چقدر است؟ | پرشیا لیفت

در نتیجه این گونه آسانسور در قیاس با بالابر های کششی حرکتی منعطف تر و آرامش بخش تر دارد. همچنین در زمان شروع و ایستادن حرکت هم، تکان ها را خیلی کمتر می توان حس کرد بدین صورت بکارگیری از آن خیلی خوشایند تر خواهد بود.

معایب بکارگیری آن

ولی این نوع بالابر ها معایبی هم دارند که امکان دارد برای دسته اندکی از افراد حائز اهمیت باشد. سرعت نخستین و مهم ترین پیچیدگی های این سیستم است. در حقیقت این نوع دستگاه در قیاس با رقبای قدیمی تر خود حرکت آهسته تری دارد. خصوصیات این سیستم سبب شده است که برای بکارگیری در اپارتمان های کم ارتفاع بسیار مناسب و خوشایند باشد.

قیمت این نوع از آسانسور های کاربردی

هزینه تولید، نصب و راه اندازی آسانسور هیدرولیک به مولفه های متنوعی وابسته است که شامل: نوع و طرح بالابر، بلندی و ابعاد سیستم، مکان نصب و راه اندازی آن، نوع و میزان توانایی موتور، نوع اتاقک و ابعاد آن و… می باشد. مشتری ها عزیز در صورت خرید این نوع بالابر ها می توانند با موسسات و شرکت های معتبر خرید و فروش این محصولات تماس گرفته و همچنین می توان برای اطلاع از قیمت ها به این موسسات مراجعه کنند.

کارخانه پرشیا لیفت تولیدکننده انواع قطعات آسانسور با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش در خدمت شما عزیزان میباشد.

پیشنهاد ما به شما

بهترین برند آسانسور

بهترین برند آسانسور با 7 ویژگی کلیدی و مهم | شرکت پرشیا لیفت

برای انتخاب بهترین برند آسانسور، باید به چند ویژگی کلیدی، مهم و اساسی توجه کنید: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیر فروش