دلایل نوسازی آسانسور ساختمان

نوسازی آسانسور ساختمان

تولید فلکه هرزگرد | تولید کفشک کابین | پرشیا لیفت : دلایل نوسازی آسانسور ساختمان،با دیدی گذرا به شرایط آسانسور های نصب شده در کشور ایران، این مسئله بصورت مطلوبی آشکار است که حداکثر ۳/۱ بالابر های ‌کشور عمری بیشتر از ۲۵ سال دارند از سویی دیگر با دقت بر اینکه وسایل و قطعات بکار رفته شده در آسانسور حاوی عمر مفید ویژه ای می باشند. مبرهن است چنانچه از مناسب ترین و نوین ترین قطعات حتی با بکارگیری مطلوب ترین برنامه سرویس، خدمات و محافظت، بازهم این ابزار آلات از وضعیت مناسب خارج شده و عمر مفید آنها به پایان می رسد.

با ملاحظه بر اینکه بالابر ها یکی ار ابزار های گرانبهایی می باشند که در آپارتمان ها و مراکز مختلف نصب و راه اندازی می شود در این صورت تعویض آن به آسانی مقدور نخواهد بود. پس نوسازی و بهینه سازی می تواند در این حیطه اثر بخش و کار ساز باشد. نوسازی می تواند ارزش و اهمیت آپارتمان را دو چندان کند و سبب اعمال انگیزه های نوینی شود.

نوسازی این وسیله کاربردی به اندازه ای حائز اهمیت است که امروزه موسسات معتبر بخشی مستقل را برای این کار ها جدا کرده اند که عمده ترین و اساسی ترین نقش آن نوسازی بالابر ها، باز سازی بالابر های پوسیده و مدرن نمودن آنها می باشد.

تضمین امنیت و آسایش دلیل نوسازی آسانسور

یکی از دلایل نوسازی آسانسور تضمین امنیت و آسایش می باشد. بالابر جز اندک لوازم نقلیه ای می باشد که فرمان به آن در تفویض مسافر است، مهار و توقف آن به وسیله یک سامانه صورت گرفته می شود و مسافر هیچ گونه نقشی در سکون و ایستادن آن ندارد در این صورت بایستی دارای امنیت ، مطمئن و کارآمد باشد.

لطفا مطالعه کنید
نکات کلیدی که در مورد کابین آسانسور باید بدانیم

آسانسور های قدیمی از لحاظ شکل فاقد جذابیت و آسایش و از لحاظ فنی فاقد امنیت می باشند.‌ نوسازی و مدرنیزاسیون می تواند این فرصت را به آپارتمان های موجود بدهد که با توجه به افزار های موجود برایند مطلوبی را در جهت امنیت و تندرستی خارق العاده برخوردار شوند و این مسئله می تواند مخارج نوسازی را موجه کند.

یک بالابر کامل بایستی داری ۳ نوع امکانات عمده باشد:
•امنیت
•قابلیت اطمینان
•شیوه عملکرد

نوسازی و مدرنیزاسیون سبب می شود بدون تحولاتی عظیم و وسیع سامانه بالابر ، آنها را با نوین ترین ابزار آلات پیشرفته تجهیز نموده و آسایش ، راحتی، زیبایی را به ارمغان آورد.

مدیریت زمان و سرمایه از روش های نوسازی آسانسور

امکان دارد تصمیم در خصوص اینکه کدام یک از روش های نوسازی مطلوب ترین حس را در شخص ایجاد می کند مقداری سخت باشد. حقیقت این است که هر یک از شیوه ها مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

یک مزیت عمومی که کلیه شیوه های مدرنیزاسیون شامل آن می باشند این است که این شیوه ها مدت پاسخگویی را پایین می آورند. لوازم در حال حرکت بصورت اثربخشی بیشتر از موعد مقرر تردد می کنند و درب ها با شتاب بهتری باز و بسته می شود ، زمان حرکت نیز پایین می آید. ابزار آلات بهسازی شده سامانه کنترل ، این قضیه را مژده می دهند که اشخاص زمان کمی را صرف منتظر ماندن می کنند.

چگونگی تعیین میزان احتیاج به نوسازی آسانسور های ساختمان

وارسی مقدار اعتبار یک قابلیت خیلی مبرهن برای تعیین مقدار احتیاج به نوسازی آسانسور می باشد. تمایل با تجدید اعتبار به هیچ وجه به مفهوم تجمل طلبی نمی باشد بلکه شیوه ای برای بالا بردن راندمان موسسه می باشد.

لطفا مطالعه کنید
ضرورت تعمیرکار آسانسور در شهرنشینی مدرن

مقدار اعتبار هر موسسه و مسئول آن به چند فاکتور عمده وابسته است که یکی از آنها آسانسورها و پله برقی می باشد. نقص و خرابی پیاپی بالابر ها و پله برقی ها حتی طی مدت زمان اندکی شخص را در معرض مغلوب شدن حاد قرار می دهد .

بیشتر از مبحث دردسر ایجاد شده ، وقوع پیاپی علامت “خارج از سرویس” سبب بالا رفتن شک در خصوص ساختمان و وضعیت مالی صاحبان می شود. شیوه نوسازی می تواند به شما یاری رساند تا با نو کردن مقدار اعتبار مردم به ابزار آلات انتقال عمودی شما از این مسئله خلاصی یابید.

هزینه تحمیلی حاصل از کار افتادگی این وسیله

اکثر ما معمولا تصور می کنیم که مخارج از کار افتادگی آسانسور تنها در حیطه مخارج تعمیرات می باشد. با این حال در خیلی از ساختمان ها این ابزار نقش عمده ای در بخش سرویس، خدمت رسانی و محافطت بازی می کند. به عنوان مثال مقدار مخارج حاصل از کارافتادگی بالابر که در یک هتل برای خدمت رسانی به اتاق ها مد نظر قرار گرفته به چه مقدار می باشد؟

زمانی که همه چیز همانگونه که بایستی عمل می کند خدمت رسانی هتل می تواند به خوبی نیز عمل کند با این حال زمانی که بالابر دچار خرابی و نقص می شود ضروری است شیوه دیگری را برای تمهید احتمال حرکت عمودی پرسنل مدنظر قرار داد.که بکارگیری از بالابر های مختص مهمان ها و مشتری ها است که به صورت منفی روی اثربخشی بالابر ها اثر می گذارد، وقت اضافی امکان دارد سبب جواب دهی به مهمانان عصبی شود.

لطفا مطالعه کنید
آسانسور بیمارستانی یا برانکاردبر

مزایای نوسازی آسانسور

مزایای نوسازی آسانسور های ساختمان عبارتند از:

•هزینه های مربوط به تعمیر و سرویس بالابر بصورت قابل ملاحظه ای کاهش می یابند.
•این وسیله از نظر درصد اطمینان و امنیت پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
•عوامل ترافیکی داخل پیشرفت قابل ملاحظه ای پیدا می کنند.
•پایین آمدن سروصدای درون اتاقک بالابر
•درصد امنیت اشخاص بالا می رود.
•از دیگر مزایای نوسازی آسانسورهای ساختمان مدرنیته شدن آنها از نظر فنی
•و در پایان صرفه جویی اقتصادی رخ می دهد.

مراحل نوسازی آسانسور

مراحل تعمیر و سرویس آسانسورها بدین شرح است:

•بررسی نمودن بالابر و یافتن علت خرابی و نقص اصلی
•عوض نمودن قطعه های قدیمی به صورتی که قطعه های نو با ابزار آلات قدیمی هماهنگی داشته باشند.
•عرضه تفاسیر مورد نظر و پیش رسید
•نصب و راه اندازی لوازم تهیه شده برای کارفرما
•امتحان کردن و سپردن سامانه به کارفرما

کارخانه پرشیا لیفت تولید کننده انواع قطعات آسانسور می باشد که می توان لوازم مورد نیاز بالابر های قدیمی را تمهید نمود و بدون هیچ نگرانی مسیر خود با آنها طی کرد.

پیشنهاد ما به شما

بهترین برند آسانسور

بهترین برند آسانسور با 7 ویژگی کلیدی و مهم | شرکت پرشیا لیفت

برای انتخاب بهترین برند آسانسور، باید به چند ویژگی کلیدی، مهم و اساسی توجه کنید: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیر فروش