راهنمای جامع خرید آسانسور

راهنمای خرید آسانسور

 

فلکه هرزگرد آسانسور | گاورنر آسانسور | پرشیا لیفت : راهنمای خرید آسانسور استاندارد و دارای امنیت نخستین قدم مشورت و رجوع به بهترین و موثق ترین سازندگان می باشد. این ابزار لازم بایستی مطابق معیار های ضروری انتخاب و خریداری شود ، چرا که در صورت انتخاب یک آسانسور نامطلوب امکان دارد با خرابی و نواقص ان روبه رو شوید یا اینکه در زمان استفاده از آن در کابین گیر افتاده و با مسایل بسیاری مواجه شد.

به جرات می توان بیان کرد که آسانسور یکی از ضروریات ساختمان ها به شمار می آید. زیرا که امروزه بدون وجود بالابر نمی توان در آپارتمان ها جابه جا شد. به طور کلی انتخاب و خرید این دستگاه نیازمند توجه بسیاری است برای این عمل بایستی به نکات عمده ای توجه و انها را مورد وارسی قرار داد که عدم توجه به آنها سبب فقدان تناسب بالابر به ساختمان شده و باعث ایجاد مسائل بدتری می شود. برای اینکه بتوانید خرید مطلوبی داشته باشید و در آینده با مشکلات عمده ای مواجه نشوید بهتر است به کارخانه پرشیا لیفت رجوع کنید.

نکات مهم در خصوص خرید آسانسور

برای اینکه بتوانید دست به انتخاب و خرید جامع آسانسور مناسبی بزنید بایستی به نکات عمده ای توجه نمایید.
یکی از نکات عمده در خرید این دستگاه اعتبار موسسه ای است که با آنها کار می کنید در این صورت بارز ترین مسئله ای است که بایستی به آن توجه کرد.‌

جواز و پروانه طرح ریزی موسسه نصاب آسانسور اثبات می کند که این موسسه با ملاحظه بر داشتن مزایایی می تواند انتخابی کاملا مطمئن باشد. هنگامی که در پروسه ساخت و ساز واقع هستید بایستی در مناسب ترین زمان ممکن برای خرید بالابر و مشاوره های لازم و مرتبط با آن اقدام کنید.

لطفا مطالعه کنید
قیمت آسانسور خانگی (0 تا 100 قیمت + انواع و هزینه های جانبی و نصب)

از دیگر نکات عمده این است که مطلوب ترین زمان برای مشاوره برای خرید معمولا موقعی است که صاحب کار نسبت به اختصاصی کردن ضلع های پیرامون چاله بالابر اقدام کرده باشد. قطعا آسانسور ها با ملاحظه به گوناگونی بسیاری که دارند می توانند برای محیط های متعدد بکار برده شوند، در این صورت برای وارسی ابعاد بالابر خود بایستی به استاندارد هایی من جمله طول، عرض و گونه درب بالابر دقت داشته باشید.

پیشنهاد ما این است که برای تعیین بالابر و بستن قرارداد مرتبط به آن زمان مبادرت به تولید زیرسازی کنید، به صورت دقیق همان موقعی که فروشنده بایستی مکان درست قرار گیری پلت ها برای آهن کشی چاه بالابر را به صاحب کار گزارش دهد.

عوامل موثر بر قیمت خرید آسانسور

عوامل موثر بر قیمت خرید آسانسور معمولا زیاد هستند نظیر نوع کابین( شیشه، استیل و…)، موتور گیربکس، VVVF بالابر که به تنهایی دارای هزینه بسیاری است. در مجموع همانطور که بالا بر ها قطعات متنوع و بسیاری دارند و هر یک از آنها برند و مارک های متنوع و کشور تولید کننده آن ها متفاوت است و دارای اقسام ایرانی و خارجی می باشند بدین جهت نرخ هر بالابر با ملاحظه به قطعات به کار برده شده در آن کاملا متفاوت است.

افزون بر قطعات به کار برده شده در بالابر دیگر عوامل موثر بر قیمت آسانسور ها شامل تعداد طبقات، گنجایش قابل حمل بالابر می باشد. و از از دیگر فاکتور هایی که به قیمت این محصول اثر می گذارد هزینه نصب و نگهداری آن می باشد.

لطفا مطالعه کنید
همه چیز درباره آسانسور بدون سیم بکسل

ویژگی های بارز خرید آسانسور خوب

برای خرید آسانسور خوب و دارای امنیت، نخستین مسئله که بایستی به آن توجه نمود رجوع به تولید کنندگان موثق است. چرا که عموم مردم معلومات تخصصی در خصوص بالابر ندارند و ناچارند به تولیدکنندگان اعتماد کنند و اگر تولید کننده بالابر بدون صلاحیت باشد در این صورت احتمال اینکه آسانسور مطلوبی را به شما تحویل دهید خیلی کم است.

از لحاظ قطعات ، عمده ترین ساختار بالابر حاوی ریل، کابین و موتور است که ضروری است از قطعات نامربوط ، ناهمگون و نامرغوب استفاده نشود. موتور و ری ایتالیایی ، صفحه های دارای سطح کیفی مطلوب برای کابین من جمله عواملی است که تولید کننده موثق حتما به آنها توجه می کند و آنها را رعایت می کند.

مشخصات بارز خرید آسانسور خوب

برای خرید یک بالابر مطلوب بهتر است از یک راهنمای خوب جهت خرید آسانسور استفاده کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر می باشند:

•اندازه بالابر

اندازه آنها معمولا متمایز است و ابعاد متنوعی دارد ولی ابعاد بیشتر آنها ۱۲۰*۱۲۰ سانتی متر می باشد.

•گنجایش بار

در آپارتمان های دارای جمعیت کم ، گنجایش بارگذاری ۱۰۰۰ کیلوگرم برای جابجایی لوازم سنگین از طبقه ای به طبقه دیگر معمولا کافی است.

•در نظر گرفتن خطرات احتمالی

یکی از مطلوب ترین راهنمای انتخاب بالابر یا همان آسانسور توجه به خطرات جانبی است. مجموعه ای از مبادرت های ایمنی برای کم کردن خطرات جانبی بایستی انجام شود. آپشن های امنیتی عمده که نباید از آنها غافل شد شامل: نصب و راه اندازی یک سامانه زنگ خطر، تلفن درون کابین، حمایت از خرابی و نقص برق و یک سامانه ترمز زنجیری شل.

لطفا مطالعه کنید
تاریخچه آسانسور در ایران و جهان

•گارانتی محصولات

راهنمای خرید آسانسور از یک موسسه سازنده که مدت زمان گارانتی خوبی را عرضه می کند بسیار حائز اهمیت است.

•قیمت آسانسور

این مسئله دارای اهمیت است که قیمت ها را مدنظر قرار دهیم. آسانسور ها با توجه به نوع آنها و گزینه های آن از ساده تا اقسام شیک و نوین دارای گوناگونی بسیاری از نظر قیمت هستند.

•مدل بالابر

اقسام بالابر هیدرولیکی و کششی در طرح های لوکس و زیبایی از سازندگان متنوعی در بازار موجود هستند.

•سطح کیفی قطعات بالابر

عمده ترین مسئله ای که در زمان خرید بالابر بایستی با آن توجه نمود سطح کیفی قطعات بالابر است چرا که در صورت به کارگیری از قطعات نامرغوب ساکنین آپارتمان در حین بکارگیری از بالابر مدام دچار مشکل می شوند. عمده ترین قطعات بالابر شامل ریل، موتور، تابلو فرمان، و کابین آن می باشند.

•خرید از سازنده موثق و معتبر

خرید بالابر بایستی از موسسات سازنده موثق صورت گیرد چرا که این موسسات سرویس دهی شبانه روزی به مشتری های خود عرضه می کنند و در صورت ایجاد کوچکترین مسئله در کارایی بالابر بایستی به تعمیر آن اقدام کنند‌.

•بکارگیری از یک نصاب حرفه ای آسانسور

نصب و راه اندازی آسانسور بایستی به وسیله اشخاص متخصص و ماهر انجام گیرد تا کوچکترین مشکلی در کارایی آنها ایجاد نشود. بالابر را می توان در پیرامونی نظیر میان پله ها در خانه های قدیمی و یا خانه های جدید راه اندازی کرد. اگرچه انجام این عمل به یک طراح متخصص نیاز دارد.

پیشنهاد ما به شما

بهترین برند آسانسور

بهترین برند آسانسور با 7 ویژگی کلیدی و مهم | شرکت پرشیا لیفت

برای انتخاب بهترین برند آسانسور، باید به چند ویژگی کلیدی، مهم و اساسی توجه کنید: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیر فروش