معرفی آسانسور های عجیب دنیا در سال 2020

آسانسور های عجیب دنیا

گاورنر آسانسور | پاراشوت آسانسور | پرشیا لیفت : معرفی آسانسور های عجیب دنیا در سال 2020 که تبدیل به جاذبه های توریستی پر درآمدی شدند. علت این مسئله هم طرح ریزی ویژه ، حرکت و سواری مهیج ، ظاهر متمایز و… این گونه بالابر های شگفت انگیز بود.مسئولیت کلیه بالابر ها فقط یک چیز است آن هم حمل و نقل اشخاص و اشیا بین طبقات مختلف یک ساختمان است. ولی تمامی آنها به همین راحتی عمل نمی کنند.

پیشینه ابداع این وسیله به سال های قبل از میلاد مسیح بر می گردد و پیشینه ساخت بالابر های نوین که برای حمل و نقل اشخاص به کار برده می شود هم به سال ۱۷۴۳ باز می گردد. معمولا این ابزار ها در اقسام و سامانه های متنوعی جزئی از زندگی آدم ها بوده است.‌به همین جهت مشاهده بالابر های شگفت انگیز در سال 2020 که عصر فناوری و تکنولوژی است چیز حیرت آوری نخواهد بود.

آسانسور های عجیب در دنیا AquaDom در برلین

چنانچه شما هم همانند خیلی از اشخاص که زمان بکارگیری از بالابر ها از چشم دوختن به سطوح داخلی اتاقک بالابر و کفه این وسیله خسته شده اید توصیه ما به شما سفری شگفت انگیز به دریا ها با آسانسور های عجیب AquaDom است. بلندی این وسیله که به شکل یک آکواریوم استوانه ای پی ریزی شده است حدود ۲۵ متر می باشد.

طرح ریزی و دورنمای بی همتای این ابزار سبب شده است که در فهرست آسانسور های عجیب سال 2020 واقع شود. این ابزار در برلین آلمان و واقع شده در هتل Radisson Blu است. اکواریوم این ابزار تقریبا ۱.۰۰۰۰.۰۰ لیتر آب ظرفیت دارد و حاوی ۱۵۰۰ ماهی از انواع متنوع می باشد. غواصان هر روز محفظه آکواریومی این بالابر عجیب را پاکیزه کرده و به ماهی های آن غذا می دهند.

لطفا مطالعه کنید
نحوه عملکرد آسانسور کششی

آسانسور Luxors Inclination در لاس وگاس

یکی از آسانسورهای عجیب در سال 2020، Luxors Inclination نام دارد که در فهرست عجیب ترین بالابر ها واقع شده است دلیلی که سبب شده این وسیله منحصر به فرد باشد نحوه حرکت آن می باشد. بالابر های این برج مسافران را کناره های هرم با زاویه ۳۹ درجه به رای هرم می رسانند.‌ این نوع بالابر در شهر لاس وگاس قرار دارد و برعکس دیگر بالابر های عجیب شیشه ای و پانورامیک نیستند.

ولی به این دلیل که حرکت آن به صورت غیر عمودی است و با طرح ریزی زاویه ۳۹ درجه ای در این وسیله سبب می شود تجربه خوشایندی از این صعود در ذهن افراد باقی بماند. که هرسال بدین علت شمار زیادی هوادار را به خود جذب کرده است.

آسانسور به اسم Sky Tower در نیوزیلند

سوار شدن افرادی که دچار عارضه و ناراحتی قلبی هستند به این آسانسور ها عجیب ممنوع می باشد. سفر از طبقه همکف تا طبقه آخر این برج فقط حدود ۴۰ ثانیه زمان می برد. ولی مسئله عمده ای که در این سفر ۴۰ ثانیه ای بایستی به آن توجه کرد این است که کلیه بخش های این وسیله حتی کف آن شیشه ای و شفاف است.

نظاره گر اوج گیری و حرکت به سمت بالا و یا روبه پایین این ابزار احتیاج به شهامت زیادی دارد. این خصوصیت تشویش آور که اکثر مسافرین را برای سوار شدن در ثانیه آخر و حین گذشتن از درب پشیمان می کند سبب شده است که این بالابر جز عجیب ترین ها در دنیا باشد.

لطفا مطالعه کنید
بهترین برند آسانسور با 7 ویژگی کلیدی و مهم | شرکت پرشیا لیفت

بالابر شگفت انگیز Rising Tide در کشتی Royal Caribbean flagship

وجود این نوع از آسانسور های عجیب در کشتی باعث شگفت انگیز بودن آن نشده است بلکه نوع طرح ریزی آن باعث شده است که این بالابر را مبدل به یکی از شگفت انگیز ترین ابزار ها در سال 2020 کند. این نوع بالابر را به شکل یک بار نوشیدنی طرح ریزی و تزیین کرده اند.

امکان دارد بتوان اسمی دیگر را بر روی این ابزار نهاد نخستین بار دریایی ک مسافرتی در جهان، این بار افرون بر کلیه لوازم و وسایل پذیرایی که دارد توانایی حمل و نقل ۳۵ مسافر را به طور همزمان دارد. تجربه سرو نوشیدنی های سرد یا گرم در عمق دریا به همراه اوج گیری به آسمان یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی است که سبب شده است این بالابر مبدل به یکی از جاذبه های گردشگری در دنیا شود.

شگفت انگیزترین آسانسور دنیا در کشور اسکاتلند

اوج مهندسی نوین را می توان در آسانسورهای عجیب نظیر Falkirk Wheel رویت کرد و از ان به خوبی لذت برد. این بالابر به شکل دورانی کار می کند و قایق های مجرای Clyde را با مجرای آبی Forth انتقال می دهند. این تجهیز را می توان به عنوان عظیم ترین بالابر آبی و دورانی در جهان دانست.

این بالابر دورانی ۱۸۰ درجه ای می باشد که در زمان همین تغییر موضع با حفظ وضعیت افقی ثابت اتاقک آن به طرف بالا یا پایین حرکت می کند. بهتر است بدانید این وسیله در حمل و نقل قایق ها و همچنین آبی که قایق در آن معلق است را به طرف بالا یا پایین جا به جا می کند. این بالابر غول پیکر در شهر اسکاتلند واقع شده است. مراحل تولید و استحصال از این بالابر ها در سال ۲۰۰۲ انجام شده است.

لطفا مطالعه کنید
آسانسور کششی یا آسانسور هیدرولیک

آسانسور عجیب Gateway Arch در سنت لوئیس آمریکا

ساختار Gateway Arch منحنی تجهیز شده به آسانسور های عجیب در دنیا است که انحنای کامل این ساختار را به مدت ۴ دقیقه سپری می کند. این ساختار خاص به وسیله معمار فنلاندی به اسم اروم ساییدن پی ریزی و تولید شده است. این نوع بالابر در سنت لوئیس آمریکا واقع شده است و هر ساله به علت وجود این ابزار منحصر به فرد توانسته توریست های بسیاری را به خود جلب کند.

اتاقک های بالابر های شگفت انگیز این سازه از لحاظ اسکلت بیرونی مشابه یک تخم مرغ طرح ریزی شده اند ‌که حاوی درب هایی است که به وسیله آن می توان سازه مکانیکی و فیزیکی داخل ساختمان Gateway Arch را رویت کرد. دلیل واقع شدن این وسیله در فهرست بالابر های عجیب حرکت قوسی آن است که از یک طرف حرکت کرده و در طرف دیگر آن مسافران خارج می شوند.

کارخانه پرشیا لیفت تولید کننده و ارائه دهنده انواع قطعات آسانسور می باشد که به واسطه آن می توان به انواع قطعات دسترسی پیدا کرد.

پیشنهاد ما به شما

بهترین برند آسانسور

بهترین برند آسانسور با 7 ویژگی کلیدی و مهم | شرکت پرشیا لیفت

برای انتخاب بهترین برند آسانسور، باید به چند ویژگی کلیدی، مهم و اساسی توجه کنید: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیر فروش