اطلاعاتی در خصوص آسانسور آکواریوم

آسانسور آکواریوم

 

تولید قطعات آسانسور | پرشیا لیفت : امروزه در دنیا شاهد آسانسورهای عجیب هستیم. یکی از آنها آسانسور آکواریوم استوانه ای است که یکی از بزرگترین بالابر ها در جهان است. این بالابر به دلیل شکل متفاوت و منحصر به فردی که دارد توانسته سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب کند. این آسانسور به شکل استوانه ای است و از عجیب ترین نوع بالابر ها در دنیا به شمار می آید.

زمانی که شخصی وارد این آسانسور می شود احساس می کند در عمق اقیانوس واقع شده است زیرا که این اکواریوم محوطه ای بزرگ برای انواع ماهی ها است و می توان انواع ماهی های متنوعی را از سرتاسر جهان در آن مشاهده کرد.

مشخصات آسانسور اکوراریوم استوانه ای جهان

هتل رادیسون بلو واقع در برلین صاحب عظیم ترین آسانسور آکواریوم استوانه ای در دنیا می باشد که گنجایشی برابر با 1 میلیون لیتر آب دریا را در خود جای داده است و حاوی وزنی برابر ۲۰۰۰ تن می باشد. محور زیست دریایی این شهر با ۱۵۰۰ عدد ماهی آزاد با گوناگونی زیاد حاوی ۱۱۰ نوع متنوع یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری دنیا است.

ولی چیزی که این آکواریوم ویژه و منحصر به فرد را مبدل به یک ساختار مهندسی غیر قابل باور کرده است بالابر هیدرولیک پانورامیک واقع شده در وسط این استوانه غول آسا و عظیم است. بلندی این استوانه غول پیکر ۲۵ متر زیر آن تا قسمت فوقانی سقف بوده و قطر ان هم حدود ۱۲ متر است.

وقتی این آسانسور در سال ۲۰۰۲ افتتاح گردید هزینه اجرای آن تقریبا معادل ۱۲.۸ میلیون یورو ارزیابی شد. این اکواریوم معمولا از نوع شیشه اکرلیکی و از استقامت مطلوبی برخوردار است که قطر آن در نازل ترین نقطه ۲۲ سانتی متر و در بیشترین نقطه حدود ۱۶ سانتی متر است. ضخامت چاه بالابر گنبد آبی ۶ متر است که یک جک هیدرولیک کار حمل و نقل اتاقک تمام شیشه ای آن را برعهده دارد.

لطفا مطالعه کنید
تاریخچه آسانسور در ایران و جهان

در طول روز معمولا ۳ الی ۴ غواص به تمیز کردن این استوانه می پردازند. غذای مورد نیاز روزانه ساکنان این آکوراریوم بزرگ استوانه ای تقریبا ۸ کیلو گرم غذای مختص ماهی است. رنگ های متنوع و زیبای ماهیان موجود در این آکواریوم که فقط چند سانتی متر از مسافران بالابر دور هستند همراهان جذاب این سفر ۱۴ طبقه داخل یک اتاقک دو طبقه بو گنجایش ۴۸ نفره را به صورتی به خود جذب می کند که انگار در حال غواصی در قعر دریا هستند.

سفر با آسانسور آکواریوم استوانه ای

آسانسور آکواریوم استوانه ای به چه صورتی است؟ آیا سفر با آن هیجان انگیز است؟

داشتن یک آکواریوم جذاب و زیبا و مشاهده یک زندگی پرتلاطم و مهیج ماهی ها و دیگر جانداران آبزی ، دوستداران و هو‌اداران زیاد و چارچوب های منحصر به فردی دارد. اگرچه برخی اشخاص این چارچوب ها را نمی پسندند و اغلب از این موضع پا را فراتر می گذرانند که این بی پروایی ودلیری اغلب برآیند های فوق العاده ای در پی خواهد داشت، من جمله اکواریومی که به میزان‌ یک آپارتمان ۸ طبقه بلندی دارد.

عظیم ترین آسانسور آکواریوم استوانه دنیا یک مخزن شیشه ای به بلندی ۲۵ متر است که دارای انواع ماهی های متنوع و رنگا نگی است. نام این اکواریوم آکوادوم است که حاوی یک بالابر شیشه ای در بخش میانی ان است و به قدر وسعت آن زیاد است که هر روز چندین غواص به صورت روزانه ۳ الی چهار مرتبه آن را تمیز می کنند.

این اکواریوم واقع در محور حیات وحش دریایی یکی از هتل های شهر برلین به اسم‌‌ رادیسون بلو (Radisson Blu) و با هزینه چشمگیری تاسیس شده است. تاسیس کامل این بالابر هیجان انگیز در سال ۲۰۰۴ به پایان رسید. در بخش زیرین اکواریوم همواره چند نوع سازه بزرگ دیگر هم موجود می باشد من جمله یک تونل زیر آبی برای رفت و آمد گردشگران ، یک استخر جذاب و منحصر به فرد برای نشان دادن تخت سنگ های زیر دریا و تعدادی راهروی دیگر که احتمال بازدید کامل از حیات وحش را تمهید می سازد.

لطفا مطالعه کنید
دانستنی هایی لازم در مورد استاندارد سازی آسانسور

ویژگی های آسانسور آکواریوم استوانه ای

ماهی های در آسانسور آکواریوم استوانه ای در وسط یک هتل در حال حرکت هستند که این تمثیل به حدی جذاب و جادویی که هر توریستی را به خود علاقمند و جذب می کند. در حقیقت آکوادوم عظیم ترین آکواریوم استوانه ای شکل ساخته شده در دنیا است. این بالابر دارای هزاران لیتر آب و انواع گوناگونی ماهی در وسط هتل این شهر برای مشاهده علاقمندان واقع شده است.

از ویژگی های آسانسور آکواریوم استوانه ای شکل این است که همانطور که از اسم آن مشخص است به شکل استوانه است که در حقیقت به سان یک بالا بر به سمت بالا و پایین می رود و داخل آن انواع متنوعی گونه های ماهی برای بازید توریست ها موجود می باشد.

از دیگر ویژگی های آسانسور اکواریوم استوانه ای ان است که نور آفتاب از قسمت فوقانی آکواریوم به جداره های آن بازتاب می شود و رنگ آب و امواج آن به رنگ خوش منظر و جذابی تبدیل می شود و هر روز حدود هزاران توریست برای بازدید از آن به این هتل می آیند.

آکواریوم استوانه ای شگفت انگیز در برلین آلمان

آسانسور آکواریوم استوانه ای همانطور که قبلا ذکر شد در کشور برلین آلمان قرار دارد. این بالابر که مرتفع ترین اکواریوم استوانه ای در جهان به شمار می آید د هتل رادیسون ساس قرار گرفته است. این آکواریوگ نمودی ویژه، منحصر به فرد و جلالی بی نظیر برای این هتل به ارمغان آورده است جنس پیکره این آکواریوم شیشه اکریلیک است . آب شور این آکواریوم به محل زیست خیلی از ماهی های گرمسیری مبدل شده است.

لطفا مطالعه کنید
0 تا 100 هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور و نرخنامه آن در سال 1403 | پرشیا لیفت

این آکواریوم تاسیس شده توسط یک موسسه آمریکایی به اسم رینولدز پلیمر می باشد که با هزینه قابل توجهی تولید شده است. بهتر است بدانید در میان این آکواریوم یک بالابر تعبیه شده است که جذابیت داخل اکواریوم را برای توریستان و مهمانان دو چندان کرده است.

روزانه در ساعاتی معین برای شگفتی و لذت هر چه بیشتر گردشگران یک یا دو غواص به درون آکواریوم استوانه ای رفته و مردم را به ویژه بچه ها راشگفت زده می کنند. امروزه دیگر هیج کاری نیست که در توانایی آدم نگنجد.همانند تبلیغات در صفحه اول گوگل که شما میتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره وری را کسب کنید.

پیشنهاد ما به شما

بهترین برند آسانسور

بهترین برند آسانسور با 7 ویژگی کلیدی و مهم | شرکت پرشیا لیفت

برای انتخاب بهترین برند آسانسور، باید به چند ویژگی کلیدی، مهم و اساسی توجه کنید: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیر فروش