ویژگی آسانسورهای صنعتی

ویژگی آسانسورهای صنعتی

ویژگی آسانسورهای صنعتی را اگر بخواهیم بدانیم باید همان طور که می دانید، امروزه طیف گسترده ای از آسانسورهای صنعتی برای حمل و نقل روان و کارآمد افراد و بارها در بسیاری از محیط های چالش برانگیز ایجاد شده است. طراحی مستحکم و ساخت دقیق مهندسی شده، آنها را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در کارهای مختلف از قبیل حوزه صنعت و معدن تبدیل کرده است. در یک محیط صنعتی که شرایط سخت کاری حاکم است، افراد اغلب در معرض خطر بیشتری هستند، لذا دسترسی کارآمد به این آسانسورها، برای کارهای اساسی از تعمیر و نگهداری تجهیزات گرفته تا فرآیندهای روزمره در حال انجام است و ایمنی همیشه از اولویت های اصلی در استفاده از این نوع دستگاه ها است.

 

 در این راستا به منظور آشنایی بیشتر با این نوع آسانسور، لازم است بدانیم ویژگی های آسانسورهای صنعتی چیست و چه کاربردی دارند؟

 

آسانسورهای صنعتی

نکات موثر در استفاده از آسانسورهای صنعتی

در حال حاضر، آسانسورهای صنعتی از محصولات و تجهیزات با کیفیت و بادوامی تهیه شده اند که بسیاری از شرکت ها و کارخانجات بزرگ می توانند از آن استفاده کنند. این تجهیزات موثر، برای خدمات طولانی طراحی شده اند که اثرات زیست محیطی را کاهش می دهند، بهره وری را افزایش می دهند و باعث کاهش منابع در طول زمان می شوند.

 

آسانسورهای صنعتی در سراسر جهان توسط مالکان، اپراتورها و کارکنان استفاده می شوند و تکنولوژی سخت افزار و پینینگ این دستگاه، موجب شده نه تنها برای استفاده موثر در شرایط چالش برانگیز طراحی شوند، بلکه نصب آسان یا مقاوم سازی بدون نیاز به شافت را هم فراهم می کنند. همچنین این امکان برای نصب آسانسور صنعتی با ریل های متصل به آن فراهم شده تا به صورت عمودی یا شیب دار حرکت کنند. از نظر ایمنی، آسانسورهای صنعتی نیز به عنوان بخشی از نیازهای دسترسی افراد در شرایط اضطراری هستند، لذا بسیار کارآمد عمل می کنند.

لطفا مطالعه کنید
معرفی انواع درب آسانسور

 

ویژگی های موثر در استفاده از آسانسورهای صنعتی

از مهم ترین عملکرد و ویژگی های موثر در استفاده از آسانسورهای صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– جهت استفاده در مهندسی عمران

ساختار اصلی آسانسورهای صنعتی، از لوله های مستطیلی شکل با مقاومت بالا تشکیل شده است که دارای استحکام بالا، ظرفیت حمل بالا، بلند کردن پایدار اجسام، نصب و نگهداری ساده و راحت هستند.

 

آسانسورهای صنعتی از ریل های راهنما استفاده می کنند تا سکو آسانسور در بین مسیرها روان کار کند. آن ها بیشتر برای حمل کالا بین کف ساختمان و انبارها استفاده می شوند. ارتفاع بلند کردن آن ها، از 1 تا 20 متر است.

 

آسانسورهای صنعتی، نیازی به نصب سکوی بار یا قاب فولادی ندارند. می توان اجسام را مستقیماً از زمین بلند و بارگیری کرد. لیفتراک های هیدرولیک دستی می توانند عملیات بارگیری و تخلیه را به راحتی و روان انجام دهند.

 

سیستم تعادل طراحی شده و منحصر به فرد در این گونه از اسانسورها، یک فرآیند تخصصی و کارآمد را تضمین می کند. سیستم هیدرولیک آسانسور صنعتی، مجهز به نوعی ریل ضد سقوط است که برای حمل کارآمد و پایدار اجسام مناسب است.

ویژگی های موثر در استفاده از آسانسورهای صنعتی

– حمل و نقل افراد و اجسام توسط آسانسور صنعتی

  1. برخورداری از ظرفیت بار با وزن 30 تن، کنترل چند نقطه ای برای دستیابی به استفاده ایمن
  2. میزان خرابی پایین تر: سیستم هیدرولیک پیشرفته و روش کنترل مناسب در این گونه از اسانسورها موجب شده میزان خرابی عملکرد آسانسور را کاهش دهد.
  3. مصرف برق کم: هنگامی که آسانسور صنعتی پایین می آید، فشار وارده ناشی از وزن خود دستگاه، باعث صرفه جویی در انرژی می شود.
  4. شیر دستی اضطراری: در صورت قطع برق می توان دستگاه را به نزدیکترین طبقه پایین هدایت کرد تا درب باز شود.
لطفا مطالعه کنید
آسانسورهای نسل جدید چگونه ساخته شدند؟ | 15 نوع آسانسور نسل جدید کدامند و چگونه کار می کنند؟

محافظت از مخزن روغن: هنگامی که دمای روغن در مخزن روغن از مقدار تنظیم شده و استاندارد بیشتر شود، دستگاه محافظت از دمای روغن، سیگنالی برای متوقف کردن استفاده از آسانسور ایجاد می کند.

 

 بهینه سازی استفاده از آسانسورهای صنعتی

مزایایی را که از خدمات بهینه سازی استفاده از آسانسورهای صنعتی به دست می آورید، شامل:

  • مدیریت طول عمر تجهیزات بالابر
  • روند تصمیم گیری بهبود یافته
  • صرفه جویی در وقت و هزینه ها به دلیل فرآیندهای بهینه شده
  • درباره بهینه سازی روند کار با آسانسور، بهتر است با کارشناسان و افراد متخصص در این حوزه صحبت کرده و مشورت نمایید.

با توجه به تجربه کارشناسان در زمینه آسانسورهای صنعتی، تجهیزات بالابر و ماشین آلات در سراسر جهان، موجب شده از نظرات مشتریان برای بهبود و بهینه سازی تجهیزات، متناسب با انتظارات آن ها استفاده کنند. پس از تجزیه و تحلیل و ارزیابی تجهیزات و جمع آوری داده ها از دستگاه های متصل، متخصصان، گزارش و ارزیابی شفاف و ویژه ای را در رابطه با راحتی و قابلیت استفاده و اطمینان از سالم بودن تجهیزات، ارائه می دهند.

 

راه حل موثر برای استفاده بهینه از این دستگاه ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

تجزیه و تحلیل داده های تعاملی و تجسم هوشمند داده ها

دسترسی به نتایج بازرسی، گزارش های اندازه گیری شده و اسناد

 

خدمات بهینه سازی صنعتی، شامل استفاده از آسانسورهای صنعتی توسط متخصصان باتجربه و با استفاده از برنامه های تخصصی انجام می شود.  مشتریان و کارکنان تعمیر و نگهداری، می توانند اندازه گیری دقیق، راحتی کار و خصوصیات کلی تجهیزات را بدست آورند. آنها همچنین می توانند دقت، شتاب و توقف و هرگونه مشکلات بالقوه مانند مشکلات مربوط  به  دمای روغن را تجزیه و تحلیل کنند. به عنوان  یک نصب  کننده، مشتری همچنین می تواند رفتار بالابر را پس از نصب نشان داده و مستند کند.

لطفا مطالعه کنید
آسانسور هیدرولیک

از مهم ترین خدمات در بهینه سازی آسانسورهای صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجزیه و تحلیل و مستندات به دست آمده از آسانسورهای مسافری و صنعتی توسط کارشناسان حرفه ای
  • ادغام داده های بازرسی و سایر اطلاعات
  • تجزیه و تحلیل داده های فرآیند و خدمات
  • تجزیه و تحلیل و ارزیابی جریان کار فعلی
  • توسعه یک راه حل مناسب برای مشتری
  • پیاده سازی سیستم مدیریت داده

نتیجه گیری:

همان طور که می دانید، آسانسورهای صنعتی برای مقاومت در برابر عناصر سنگین صنعتی و تجاری طراحی شده اند که طراحی مناسب و کاربردی آن ها موجب شده نیازی به استفاده از بالابر نداشته باشند، لذا موجب شده در ابعاد وبا ظرفیت های مختلفی، در دسترس باشند و مورد استفاده قرار گیرند.

پیشنهاد ما به شما

قیمت آسانسور خانگی (0 تا 100 قیمت + انواع و هزینه های جانبی و نصب)

قیمت آسانسور خانگی در سال 1402 چقدر است؟ قیمت آسانسور خانگی با توجه به انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیر فروش